UMNO Baru - Kuala Lumpur

SAH DAKWAAN UMNO BARU: ZAHID BARUA ANWAR DAN DAP – RAKAMAN AUDIO ZAHID-ANWAR

1. Beberapa kali gang UMNO Baru menyatakan bahawa Zahid, Bosku , Jazlan, Shaarani, Tajuddin, Ahmad Maslan, Zambry Kader bersama beberapa pemimpin UMNO lain adalah barua besar kepada Anwar. Dibelakang mereka- mereka ini adalah DAP dan Anwar Ibrahim, Presiden PKR.

2. Mereka ini sebenarnya menggunakan UMNO dan pemimpin yang setia dengan mereka untuk menghancurkan UMNO demi kelansungan agenda kepentingan diri. Perhubungan Zahid dan Anwar utuh dalam merencana berbagai gerakan bagi kepentingan Anwar untuk jadi PM dan membebaskan Zahid dan Bosku daripada tuduhan mahkamah.

3. Agenda besar Anwar Ibrahim menggunakan Presiden UMNO untuk beliau dan DAP berkuasa. Presiden UMNO menggunakan pemimpin dan Ahli UMNO serta Persidangan Agong UMNO untuk hancurkan ikatan perpaduan orang-orang Melayu. Ahli Ahli UMNO beramai-ramai dibeli oleh Zahid dengan duit dan janji -janji untuk bertanding dalam PRU menyokong agenda yang di set-up oleh Anwar dan DAP.

4. Dalam hal ini siapa yang bakal hancur dan siapa yang menghancurkan perpaduan parti Melayu. Jawapannya mudah saja. Orang- orang Melayu UMNO yang mudah diperkudakan oleh Zahid, Bosku, Tajuddin, Jazlan, Ahmad Maslan. Mereka adalah barua besar DAP dan Anwar untuk hancurkan Melayu.

5. Kesemua mereka perlu dibawa ke Jawatan Kuasa Tatatertib dan Disiplin UMNO. Kalau UMNO mahu reform nyah mereka daripada parti.

Real leaders make the move, fake leaders need to be remove

 

 

Dengar dan hadamkan sahabat-sahabat yang dikasihi sekalian

Facebook Comments

Related Posts

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.