UMNO Baru - Kuala Lumpur

UMNO PELACUR ULUNG POLITIK MALAYSIA

Perhimpunan Agung UMNO  baru selesai. Ia tidak membawa apa-apa makna kepada UMNO kerana pelacur politik dikalangan pemimpin UMNO telah melacurkan UMNO serta demokrasi dalam UMNO demi untuk kepentingan Presiden dan Timbalan Presiden. 

Demokrasi dalam UMNO telah mati. Tindakan pemimpin mereka penuh dengan muslihat dan tipu daya . Bercakap dihadapan orang UMNO mereka seperti ahli sufi namun tindakan mereka mencerminkan seorang munafik tegar.

Kita pun tidak pasti apa yang ada didalam pemikiran pemimpin dan penyokong UMNO apabila mereka meluluskan usul tiada pertandingan untuk dua jawatan utama.

Kita hairan pemimpin dan penyokong UMNO ini. Mereka tidak ada rasa malu melacurkan parti UMNO seperti pelacur dilorong Haji Taib satu ketika dulu. Lima ringgit pon mereka kangkang kepada Bangla dan Indon yang kehausan. Itu lah ibarat yang berlaku didalam UMNO sekarang. 

Mereka tidak ada maruah dan bermuka tembok. Ketua Penerangan memberi berbagai alasan untuk menjustikasikan tindakan dan kelulusan usul tersebut. 

Apa yang beliau buat ini seperti bapa ayam yang mengumpan pelacur miliknya dengan promosi baru sampai dari kampong dan masih tak ramai pakai. Itulah rupanya  pemimpin UMNO untuk menjustifikasikan bagi menyelamat Presiden dan Timbalan Presiden munafik yang mereka sayangi.

Kepada Perdana Menteri sedarlah… UMNO bakal membawa bala kepada Kerajaan dan kemantapan PH. UMNO menjadi beban kepada Kerajaan Perpaduan ini dan turut menjadi duri dalam daging terhadap sokongan rakyat kepada Kerajaan Perpaduan ini. PRN nanti UMNO bakal kalah teruk dan ia akan turut memalit lumpur kepada PH pada kerusi-kerusi DUN tertentu.

Keakraban Perdana Menteri dengan Zahid bakal memberi kesan negatif terhadap kredibiliti Perdana Menteri sendiri. Kerbau membawa lumpur semua akan terpalit. Dengan melacurkan demokrasi dalam parti bakal memberi kesan kepada kredibiliti Kerajaan Perpaduan dan PM sendiri . 

Berkawan dengan seorang pencuri…lama kelamaan kalau tak mencuri pun PM akan simpan barang yang dicuri.

Selepas ini rakyat sudah dapat menjangka, Peguam Negara akan di tukar, Ketua Hakim akan ditamatkan perkhidmatan dan akhirnya kes Zahid akan digugurkan dan dia didapati tidak bersalah dan dibebaskan. Zahid seperti kepala gangster dan boleh berbuat apa sahaja. 

Itulah sebenarnya penyakit utama dalam kestabilan politik Malaysia sekarang. UMNO pengacau dan Pemimpin UMNO pula adalah gangster yang mengoperasi berbagai bisnes haram. Kalau mahu kestabilan sampai ke PRU ke 16 maka campakkan UMNO ke gaung supaya rakyat semua aman dibawah Kerajaan Perpaduan dan Perdana Menteri Anwar ini.

Yang pastinya selagi ada UMNO bersamanya apa Kerajaan pun tidak mampu bertahan lama kerana tidak tahan dengan lumpur dan najis yang di bawa UMNO

Facebook Comments

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.