UMNO Baru - Kuala Lumpur

Oh Azalina Oh Halimah

UMNO Johor tidak lekang dengan kepimpinan wanita yang berketerampilan dan mampu membawa wadah baru dalam gerakan . Azalina  dan Halimah Saddiq merupakan dua ikon yang masih mendapat sokongan warga Melayu Johor.

Namun ada pengacau yang telah masuk jarum dengan Hasni MB Johor supaya kedua mereka ini di ketepikan dalam PRU akan datang. Pengacau berkenaan adalah Khalid Nordin bekas MB yang kalah teruk di Pasir Gudang dalam PRU lalu. 

Dia telah mengguna talihayat Istana supaya meletakkan beliau  di Pengerang atau Kota Tinggi kerana kawasan yang selamat. Khalid Nordin bercita cita nak jadi Menteri semula. 

Dia juga telah membawa comolut dia semasa MB Johor dulu si Razak lembut ini masuk semula dalam group Boesterd dan kembali menjadi penasihat dia dan TPM. Punah…!! kalau TPM tak jaga. PRU lepas Johor dah tergadai kerana mereka berdua.

Khalid Nordin juga buat kalut untuk dapat jawatan Senator. Sebab itu dia kalut keluar bermacam artikel. Dia bukan AP pon. Tak usah dok buat kalut dengan macam-macam penilaian dan desakan. 

Biar AP UMNO buat perbincangan dan buat keputusan untuk kebaikan parti . Awak yang dah kalah teruk duduk diam. Nanti Naib Presiden pon terbang. Khalid Nordin ni makan dan tikam  keliling.

Jaga-jaga……

Facebook Comments

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.