UMNO Baru - Kuala Lumpur

PM KUNYIT DAN ZAHID ZORRO LADORE RANCANG JATUHKAN PN PADA 20 JUN 21

PM kunyit sekali lagi buat heboh bahawa dia cukup SD Ahli Parlimen yang menyokongnya untuk dia jadi Perdana Menteri. Sejak daripada jumpa YDP Agong dia bawa 114 SD yang dia kutip daripada Zorro dan Bosku kemudian dia bawa cerita pulak pada Sultan Perak yang dia dah cukup sokongan Ahli Parlimen. Memang giler dan sakit mental Anwar kunyit dan Zorro Ladore ini. 

Seperkara yang kita rasa pelik yang amat sangat, Zorro Ladore Ponorogo ini sanggup menggadai maruah parti UMNO yang dah membuat keputusan ‘no Anwar no DAP’ . Dia sebagai presiden UMNO bertindak sebaliknya dengan membentuk jajaran baru dengan Anwar dan DAP. Zahid Zorro Ladore perlu dibawa kejawatan kuasa tatatertib parti dan di nyah daripda UMNO. Tapi pemimpin UMNO yang ada sekarang ‘no ball’ dan tidak cukup keberanian untuk tolak Zahid Zorro Ladore. 

Kilang Kunyit menggunakan sepenuhnya kelemahan Zorro dengan berbagai janji manis menyebabkan Zorro nampak dia akan jadi Timbalan PM nanti dengan kilang kunyit sebagai PM makanya dia akan bebas daripada semua tuduhan mahkamah.

20 JUN 21 semasa mesyuarat Biro Politik UMNO jam 3.00 petang nanti Zorro Ladore akan memaksa semua Menteri UMNO tarik diri dari Kerajaan PN sebelum 1 Ogas 21. Zorro juga akan membawa keluar 14 orang ahli Parlimen UMNO daripada PN untuk mempastikan PN tumbang sebagai kerajaan.  Zahid Zorro Ladore juga akan memecat AP yang tidak mengikutnya malah sedang merancang untuk memecat H20 yang dianggap memberi ancaman kepadanya kerana mungkin akan dilantik sebagai Timbalan PM.

Semua gerakan Zahid Zorro ini dirancang bersama Kilang kunyit pada 18 Jun yang lalu. Kilang kunyit yakin dia mempunyai lebih 114 SD setelah dikira bersama pesuruhjaya sumpah dan  Chandra , lawyer kayangan yang turut membantu mendapatkan SD. Beliau mengipas Kunyit dengan menyatakan SD telah cukup dan berlebih maka Kunyit akan pasti menjadi PM dalam masa terdekat  ini. 

Dalam pada itu Zorro juga berjanji akan membawa AP UMNO seramai 14 orang yang dikatakan telah tandatangan SD menyokong kepada  Kunyit sebagai PM . Mereka inilah yang dikatakan akan turut menarik diri daripada kerajaan PN . Mereka adalah seperti  Nazri Aziz, Zorro sendiri, Bosku, Aziz Rahim, Azalina dua kolam , Ahmad Maslan, Tajuddin Rahman, Ahmad Jazlan Yaakob , Mahamad Alimin, Shahar Abdullah, Noh Omar, Mahathir Khaled, Nizar Zakaria dan Ahmad Nazlan Idris, AP Jerantut yang terbaru telah serah SD pada bosku pada 7 Jun lalu. Dia dipaksa oleh Ku muda Man Pahang supaya tandatangan. Ramai AP dari Pahang kena paksa termasuk Shahar Abdullah. 

Sesungguhnya Anwar Kilang Kunyit, Zahid Zorro Ladore memang tidak bertanggungjawab terhadap rakyat dan negara. Rakyat sedang merana menghadapi Covid mereka sibuk susun diri nak berkuasa. Tak ada langsung rasa simpati untuk bantu rakyat. Ini kah calon PM dan TPM yang hendak mentadbir kita semua. Zahid dan  Anwar mereka ini pengkhianat kepada negara. Mereka melanggar titah YDP Agong  dan harapan rakyat untuk mantapkan negara dan selamatkan negara dari Covid. Mereka hanya fikir bagaimana nak berkuasa.

Tendang lah mereka wahai rakyat jelata.  Nak diharapkan pemimpin UMNO, mereka ‘no ball’ belaka.

Facebook Comments

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.