UMNO Baru - Kuala Lumpur

#SIAPACIKGUSAYA DAN PEMBONGAK SEPANJANG ZAMAN

 1. Anwar dan Zahid, apa barang yang keluar dari mulut mereka pasti ada perkara yang bersifat bohong. Kita pon tak faham mengapa masih ada lagi orang yang sanggup menjadi pengikut Anwar. Meliwat dan diliwat, cakap bohong, merasuah, amal seks bebas, chinadoll pon dia sapu, bini orang, janda dan anak dara orang pon dia sapu, masih ampuh berdiri atas pentas becakap tentang kemanan, kesejahteraan rakyat, pembelaan terhadap rakyat, rasuah dan segala yang baik. Masih ada yang bertepuk gembira diatas ucapan berapinya. Tak malukah kita menyokong pemimpin begini.

2. Zahid, beri surat sokongan untuk Anwar jadi PM, bersengkongkol dengan Anwar untuk tumbangkan PN, bina group 6 jahanam dalam UMNO buat kacau politik negara, berpakat dengan Anwar untuk menipu 3 juta ahli UMNO, menipu dan membuli parti pakatan BN. Apa jenis presiden parti terulung negara UMNO. Zahid menjadikan parti UMNO sebagai parti cap ayam.

3. Ini pon orang UMNO masih mempertahankan beliau. Semasa UMNO dilanda isu 1MDB, ahli UMNO memilih untuk pertahankan Presiden, runtuh UMNO kalah dalam PRU. Sekarang Zahid beri masalah pada parti orang UMNO masih pertahankan presiden kerana menghormati apa yang dikata sebagai institusi presiden. Bodoh benar orang UMNO. Presiden UMNO mana ada institusi. Yang ada cuma presiden saja. Jadi, kita ahli UMNO sebenarnya mempertahankan Zahid. Maka akan hancurlah parti keramat ini.#siapacikgusaya.

4. Kedua dua penipu besar yang kau orang masih ikut tu apa pasal… bahlol…. Memang bahlol Tuan… #siapacikgusaya.

Facebook Comments

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.